دانلود آهنگ جدید سالار فلاح به نام رویای تو

دانلود آهنگ جدید سالار فلاح به نام رویای تو

دانلود آهنگ جدید سالار فلاح به نام رویای تو همراه با متن آهنگ

 

دانلود آهنگ جدید سالار فلاح به نام رویای تو

————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Salar Fallah – Royaye To

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

به زودی…

—————————————-

متن آهنگ سالار فلاح به نام رویای تو

نمیدونم چرا اینجوری شد قصه       که هیشکی حالمو از من نمیپرسه

توهم درگیر رویای خودت هستی     از اول هم منو اصلا نمیخواستی

اره دوریت شکسته پشت این مردو   به حال و روز من میخندن این مردم

بهم با طعنه چشمات و نشون میدن    چشایی که گذاشت تو دلم این دردو

تکتس آهنگ سالار فلاح به نام رویای تو

نمیدونم چرا با سایه ام قهرم         تو جادهای شهر تنهایی میگردم

کسی یادش نمیاد من کجا موندم                بدون سرپناه زیر بارونم

گذاشتم خستگیهامو روی دوشم      نذاشتم گریه هام به سادگی رو شن

اره دوریت شکسته پشت این مردو   به حال و روز من میخندن این مردم
بهم با طعنه چشمات و نشون میدن    چشایی که گذاشت تو دلم این دردو

———————————————————


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 دی 1393برچسب:سالار فلاح, ] [ 18:20 ] [ زهرا ]
[ ]